Marketingbureau LeadLogic krijgt een extra mede-eigenaar

Het marketingbureau LeadLogic met in totaal veertig medewerkers heeft er een eigenaar bij doordat Willeke Stam toetreedt.

Toetreden van nieuwe eigenaar

LeadLogic is een gevestigde naam in de regio met één locatie in Ermelo en twee locaties in Amersfoort. Willeke Stam uit Harderwijk treedt toe als mede-eigenaar. Daarmee maakt ze het team compleet en voegt ze zich bij Paul Leune, Jeroen Bos en Lammert Heek als eigenaar en directielid.

Leadlogic

Succesvolle campagnes voor MKB-bedrijven
Willeke werkt namens LeadLogic al jaren als vaste marketeer voor o.a. De Boterlap. Daar zorgde ze voor een omslag in de online identiteit door het imago van een café om te zetten naar een restaurant van kwaliteit. Ook de opvallende vacatures vanuit het label De Boterlap Groep komen hier vandaan.

Maar ook de communicatie vanuit Ploeger Logistics, Marree Technische Groothandel en Christelijk College Groevenbeek komen grotendeels uit de koker van LeadLogic en Buro Aangenaam. Die lijst wordt afgemaakt met nog ruim honderd organisaties waar beide marketingbureaus doorlopend voor werken.

Groeiambitie
De groeiambitie steekt Willeke niet onder stoelen of banken. Zij vertelt ‘’We willen zo groot mogelijk worden als marketingbureau. Niet het grootst, maar zo groot mogelijk.’’ Ze geeft aan dat ze alleen kunnen doorgroeien als de kwaliteit op marketinggebied en werkgeluk gewaarborgd wordt. Dit betekent voor haar groeien met de juiste medewerkers en de juiste opdrachtgevers.

Die groei is niet ongemerkt gebleven, want LeadLogic behoort voor het tweede jaar op rij tot de groep snelst groeiende bedrijven van Nederland volgens de FD Gazellen. Die groei kan alleen door een vast team van goede medewerkers, maar komt voor een deel ook door de inzet van Willeke. Zij is in haar functie als Senior Marketeer al vier jaar betrokken binnen de organisatie op het gebied van strategie en innovatie.

Twee organisaties, één club mensen
Vorig jaar richtte Willeke met twee compagnons vanuit LeadLogic Buro Aangenaam op. Dit marketingbureau richt zich op het online werven van nieuwe medewerkers. Een gat in de markt, want het bedrijf draait goed. Nu versterkt ze haar positie door ook mede-eigenaar te worden bij LeadLogic. Dat betekent ook dat Buro Aangenaam een extra eigenaar krijgt omdat Lammert Heek hier aansluit. De marketingbureaus LeadLogic en Buro Aangenaam krijgen daarmee dezelfde eigenaren.

Twee organisaties met aparte communicatie naar buiten, maar één club mensen intern. Want of je nou bij LeadLogic of Buro Aangenaam op de loonlijst staat; iedereen ziet elkaar als collega’s. Het specialisme verschilt, maar in de kern zijn allemaal steengoede marketeers. De collega’s helpen elkaar met hun expertise, werken samen en gaan samen weekendjes weg.

De basis van groei
Omdat de collega’s zo goed samenwerken, werken zij achter de schermen aan één employer brand. Zo kan LeadLogic in de toekomst nog een nieuw marketinglabel kwijt en vallen de eigen softwarelabels beter op hun plek. Willeke vertelt: ‘’Hoe groot onze ambitie ook is, uiteindelijk kunnen we dit alleen bewerkstelligen door één sterke basis. En dat zijn onze medewerkers. Stuk voor stuk marketeers in hart en nieren die elke dag weer meewerken aan de groei van onze opdrachtgevers.’’

LeadLogic
Harderwijkerweg 141
3852 AB Ermelo
leadlogic.nl

LeadLogic